mandag 13. september 2010

Mens vi venter på MORMOR - muffinsoppskrifter jeg skal prøve..

Jeg følger med på siden Passion 4 baking. Manuela lager de lekreste retter og masse fantalishious Cupcakes.. For å ikke glemme oppskrifter jeg skal og vil prøve har jeg nå samlet sammen noen jeg skal prøve etterhvert:

På førsteplass: Selvfølgelig Champagne Cupcakes;

I samme lukseriøse - muffins-gata har hun Tiffany & Co Style Cupcakes og Vintage Vanilla Cupcake.. I Just wanna taste them..

Så kan vi jo ikke komme utenom en fruity en, bringebær cupcacke med bringbær frosting. Og et par med sjokolade;
Chocolate Chip Cupcakes og Sjokolademousse cupcakes.

Og tilslutt en herlig fargeglad morsom cupcake; Smarties Cupcakes


Da skal hvertfall jeg brette opp ermene og teste de ut en for en.. kommer med innlegg om de etterhvert som jeg prøver - og takk til Manuela for at hun deler disse fantastiske Cupcakesene med oss:)
(Bildene er lånt fra hjemesiden til Passion 4 Baking)


HURRA!! Manuela fra Passion 4 baking har lagt meg til på listen sin over sider.. Og hun skrev hun likte min vakre blogg - så utrolig GØY:D
Takker og bukker - fra en glad Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar