onsdag 30. september 2015

Dåpskaken til Sanna

Jeg har ikke blogget på lenge,
men det betyr ikke at jeg ikke har bakt!

Jeg mistet litt lyst da jeg hadde mye å tenke på og byttet jobb og fikk mye nytt å sette meg inn i.
Å gå fra privat næringsliv til helsevesenet..
 er som å flytte til et nytt land om jeg setter det på spissen. 
Mange nye ord, uttrykk og sjargong og en annen måte å jobbe på. 
Men jeg er så glad jeg fikk muligheten for jeg stortrives på sykehuset,
i møte med pasienter og kollegaer.

Som sagt har jeg ikke sluttet å bake og i kveld hadde jeg så lyst å vise denne delikate kaken til Sanna's dåpsdag. 
Mammaen og mormoren til Sanna ønsket at jeg skulle bake.

Takk for oppdraget og for bilder 


Kaken rett før henting:

Detaljer fra kaken:

Mammaen hadde fargene rosa, sølv og hvitt
og ønsket seg elefanter på kaken. 


Kaken er 2 lag med red velvet med hvit sjokolademousse inni
og ostrekrem utenpå og trekk og pynt i sukkerpasta. 

Min favoritt er sukkerpasta når jeg trekker og pynter kaker og muffins. 




Ønsker dere alle en riktig god kveld 

Stor klem fra frk Muffin 

som faktisk har blitt frie sidensist innlegg når jeg tenker meg om ;) 

2 kommentarer: