torsdag 20. september 2012

Feirer med give away


Hipp Hurra:D

Det er så morsomt å se at dere er inne på siden min, hele 55 000 sidevisninger,
det er utrolig gøy!!
Så da ble jeg så glad at jeg vil dele litt med dere som er innom siden min:) 


Det er litt fra Søstrene Grene som jeg måtte ha til meg selv 
og så kjøpte jeg dobbelt opp så jeg kan glede en av mine lesere også 
- blir det deg? 

2 sommerfugl kakeformer, en tip
og 2 modelleringsverktøy (2 kuler og 2 ulike skjærehjul)

Det du må gjøre er:

  • Lik siden min på facebook
  • Legg igjen kommentar i dette innlegget
  • bli følger på bloggen min
1 lodd for hver ting 
- og bonus lodd for om du kan svare ja på at du har gjort de 3 tidligere nevnte;) 



Nærbilder av det jeg har i pakken; 
1 tipp,
(ligner veldig på tip 2D fra cacas)


Modelleringsverktøy
Den ene har 2 kuler og den andre 2 ulike skjærehjul


sommerfuglformen
(OBS: 2 stk i pakken)



Alt samlet



Jeg trekker en vinner når jeg har fått minst 25 kommentarer
NY FRIST; fredag 26. oktober

Konkurransen er avslutttet, 
se vinnerinnlegget her



Så hjelp meg å dele dette via bloggen din
og via facebook
Jeg har nemlig en gave til på lur..
..når jeg får 100 følgere på facebook siden min;)


Klem fra Frk Muffin

14 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg har gjort alt :-) Fin blogg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. 4 lodd på meg :)
    Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Heisann :-)

    ♥༻♥༺♥ Takk for titten i den fine bloggen din.
    Takker ja til 3 stk lodd+ bonuspoeng ;-)
    Ha en herlig høst! ♥༻♥༺♥

    Høsthilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med fine tall og takk for alle fine oppskrifter og inspirasjon du deler med oss :)

    Jeg trekker 3 lodd + bonuslodd :)

    /Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Blir 4 lodd på meg da! Stod å så på de sommerfuglene selv, men hadde kjøpt en del annet, så jeg begrenset meg, men de er jo såå søte! Bloggen din og! ;o)

    SvarSlett
  6. Hei, og gratulerer med sidevisninger som bare øker og øker.
    Slenger meg med her og trekker til sammen 4 lodd, og kommentar nærmere trekning :o)

    SvarSlett
  7. Hei, da har jeg gjort alt og dermed blir det fire lodd :-)

    Hilsen Karin!

    SvarSlett
  8. liker deg på facebook og kommenterer her :) 2 lodd da, følger får jeg ikek til å bli :) Mvh Ragnhild Hals Amsrud

    SvarSlett
  9. Hei!
    Flott blogg du har. Liker deler og foelger! :)
    Hilsen Kakemilla

    SvarSlett
  10. Hei du :) Eg er med, likar, deler og følger :)

    SvarSlett
  11. Jeg følger ( har gjort lenge) Jeg liker ( har gjort lenge) jeg kommenterer ( gjort akkurat nå)
    Blir 3 eller 4 lodd det :D

    SvarSlett
  12. Flott blogg med masse inspirasjon , elsker selv å bake :) Liker, følger og kommenterer, er vel 4 det og :)

    Melanie (melaniejenta@gmail.com)

    SvarSlett
  13. Tar ett lodd jeg, kommenterer i første omgang:)

    SvarSlett