søndag 16. september 2012

Dåpsmuffins

Lille Sofie skulle døpes i dag og mammaen hadde fått tips om å spørre meg om å bake..
Klart jeg sa ja!! jeg har ikke fått bakt på (alt for) lenge!
Å få lov å lage muffins med skreddersydd pynt, kan jeg rett å slett ikke motstå;)

Jeg laget mine favorittmuffins;  vaniljemuffinsen fra Magnolia bakery og toppingen til. 
Muffinsen blir alltid saftig og perfekt, toppingen også, altså en sikker vinner:)
Oppskrift på muffins og topping finner du Her (OBS; blandet inn 200 g hvit smeltet sjokolade også) 


Her er dåpsmuffinsene;



Dåpsbarnets navn og dato for dåpsdagen



En krone på toppen
for prinsessen som skal døpes


Brett 1 klar



Brett 2 klar



Et par nærbilder av leveringen:) 

Pynten er laget i fondant,
se mer i neste innlegg.

Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar