fredag 29. april 2011

Den store BAKEdagen

Så kom dagen jeg skulle bake en hel masse muffins!

jeg la gullet i vogna og håpet på en 2 timers lur så satte jeg i gang med Røre nr. 1, nemlig Champagnemuffins!! De er jo en selvfølge i enhver jentes 30års lag:D

Da de sto i ovnen løp jeg over til naboen og håpet hun var hjemme så jeg fikk forsette på røre nr.2. hun kom hjem i det jeg nådde postkassa (puh!) og bakepulveret var i hus igjen! Og gullet sov!

Røre nr 2 var sjokolademuffins, deilige saftige med en dæsj sjokoladebiter i.

Og mens sjokoladen smeltet i vannbad med smør og kakao forberedte jeg røre nr.3 nemlig Simple White Cupcakes fra Passion 4 baking. Startet med å finne frem alle ingrediensene og ikke minst skille ut eggehvite fra 6 egg. (jeg er skikkelig dårlig på det - men i dag gikk det utrolig bra!)

Så da røre 2 var i ovnen fikk jeg ordnet ferdig nr 3 og gullet sov fortsatt(!!!). Da jeg hadde gjort klart minimuffins av "restene" av røre 3 våkna han, men jeg kan ikke klage han sov i 2 timer og 3 kvarter (snakk om floks - for meg da!!)

Sneak a peak bilder kommer kanskje...... Men ferdig pyntet - ja da må du vente til i morgen.. overimorgen?!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar