onsdag 6. april 2011

Jeg er en matblogger:)


Fikk en utrolig koselig melding av Tina nå, med en link som jeg må skryte av på en måte, men mest bare vise dere. Her er det MANGE herlige matblogger, se og bli INSPIRERT!


Og det beste av alt; I'm MENTIONED:)
weeeee, så gøy for meg som blogger i liten skala!!
Dette må jeg si var en vitamininsprøytning av de store - jeg ser virkelig frem til å blogge MER, MYE MER!!!

I morgen kommer en herlig oppskrift på muffins med is i... ;)


Oppdatert;
Jeg ble så inspirert at jeg endelig fikk lagt inn bilde på Oooh it's my birthday og Sjokoladekrem, dagen da alt gikk galt.. nesten.. Oppskrift på både bursdagsmuffinsene og en annen spennende kommer i morgen! Ikke meningen å henge etter, men er ikke bare bare å være pc-løs og blogge:s Men nå er splitter ny og bra pc og gode programmer i hus, så bloggpausen er definitivt over!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar