mandag 14. mars 2011

Ooooh - it's MY Birthday..


Så da skal jeg selvsagt lage noen bursdagsmuffins til meg selv:D
- må bare ned til byen for å se hva jeg finner og hva slags muffins jeg ender opp med..
MEN allerede nå har jeg forberedt det som skal bli toppingen på muffinsene.

Det blir Hvit Sjokolade Frosting (jepp, fra Passion 4 baking)

Siden den skal avkjøle seg i 6 timer så måtte jeg lage det nå på morgenen, heldigvis ble mitt lille gull såå trøtt at han måtte få sove litt og jeg fikk tid til både å lage topping og blogge litt.

Det virker veldig enkelt:

300 g hvit sjokolde
3 dl kremfløte og
1 ss vanilje extrakt

Jeg varmet kremføten slik at den ble varm, men den skal ikke koke! Så helte jeg det over sjokoladen som jeg hadde grovhakket. La til vanilje extrakten og rørte så alt ble smeltet og det ble en jevn og fin røre.. så satte jeg den i kjøleskapet og der skal den stå til minsk kl 15.00:)

Så blogger jeg vel resultatet i morgen;)

Ha en fiiin mandag 14 mars 2011 alle sammen det skal hvertfall jeg ha!!!!



Dette ble resultatet av mine bursdagsmuffins, men hvit sjokoladetopping med en dæsj rosa i. Fikk en nydelig bukett roser og Möet av gutta mine og en lekker liten gaveeske fra gullsmeden...;)

Det er utrolig koselig med bursdag, men litt glad det ikke er for ofte også... ;)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen og lykke til med muffinsen! :)

    SvarSlett