søndag 13. mars 2011

Kanelboller med en "Lemon-twist";

prøv istedet Lemon Pop Up Rolls!!

Så friske og gode i smaken, og kan spises med good samvittighet;) Siden de er så gode og friske!

Oppskriften finner du her på Passion 4 Baking, av Manuela!


Jeg fikk imidlertid IKKE tak i vaniljepudding, hun har ofte menge herlige og nyttige ingredienser som jeg IKKE får tak i. Grunnen er ganske enkel; hun holder til i Jönkåoping i Sverige og her i Norge er det ikke like bra utvalg og hvertfal ikke i Buskerud hvor jeg bor!! Men jeg prøver med lignende ingredienser istedet.

I dette tilfellet tok jeg kakefyll med vaniljesmak og det gikk bra det! Vet jo ikke hvordan det hadde vært med vaniljepudding men jeg ble fornød med resultatet likevel!

Skal lage toppingen til også, som garantert er ndelig til! MEN min philadeliaost hadde visst blir sur i kjøleskapet.. så skal traske ut på tur for å kjøpe ny. Søndagsåpne småbutikker er gode å ha... en gang i halvåret!


Ønsker alle en DEILIG søndag
- nå skal jeg planlegge hva jeg skal bake i morgen.. *hmm*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar