tirsdag 11. oktober 2011

VenninnePynting;)

I helgen tok jeg med meg 36 muffins til en venninne og vi skulle være 4 jenter som pynta og koste oss sammen. Gode venner må huske å sette av tid sammen også i en stresset hverdag, de gode samtalene er ikke bare samtaler, latter og hygge, det er også terapi - godt for slitne mammasjeler. Litt påfyll liksom:) 

Slik så det ut før vi begynte; 

jeg og Fru J - I Love My Kenwood
har begge masse bakestæsj og det ble Veldig Mye når vi slo det sammen:)
Hmm.. ser ikke mye ut her, men du ska vite det VAR mye!! 

Så Jeg, Fru J og skjønneste M satte oss ned og skravla og pynta til over midnatt!! 


Må vise dere de flotte muffinsene vi pyntet:
(Desverre ble ikke bildene så bra, for jeg sjekket ikke innstillingene på kameraet) 










Ikke alle blir like bra, se bare på denne; 


Lovet de andre å ta den med
- for å vise dere alle at alt er ikke bare SVISJ - Perfekt;)


Jeg anbefaler alle å gjøre dette med gode venninner, for dette var kjempekoselig og gøy! 
Siden den ene snuppa ikke kom fordi hun var syk,
så stakk vi oppom henne med 12 lekre muffins dagen etter:)


Håper alle har hatt en flott helg!
Nå er det virkelig høst og en muffins og tekopp foran peisen er GULL:)

2 kommentarer:

  1. Superkoselig å ha dere på pyntebesøk! :)
    Og dette MÅ jo være favorittinnlegget mitt :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin idè, det så koselig ut :)

    SvarSlett