onsdag 6. mars 2013

Fargerik vri

..på toppingen på muffinsene i dag;) 

På instagram?
Jeg også; Frkmuffinv

Ingen blir like,
 så her er det fritt frem for fargefest,
passer vel egentlig likegodt på barnebursdag, voksenbursdag, 
karneval..egentlig uansett, 
- for farger blir man glad av;) 



Jeg har hørt om og lest i andre blogger men aldri prøvd selv,
 så nå passet det jo godt å teste ut! 
- Så da fant jeg frem 4 farger; blå, rosa, grønn
og ivory (alternativet til gul som jeg ikke hadde) 
samt 4 spisepinner i plast, en engangspose og en tip.

Så dro jeg en stripe med hver farge inni engangsposen :


Ser du, 4 striper med farge inni den blanke engangsposen. 


Så fyllte jeg i ostekrem og sprøytet ut på de ferdig avkjølte muffinsene mine,
og slik ble resultatet: 



Nærbilde av alle


Og nå rakk jeg å ta noen bilder før de ble spist;  


Satt opp på et lite muffinsstativ
(fra Kremmerhuset)



De første ble sterke i fargen
og så ble de dusere og dusere..



Sterk i fargen forann,
se de duse bak



Mine favoritt former, sorte med hvite prikker fra Åhlens
(de var på salg og da kjøpte jeg de siste 5 pakkene)



Fargene kommer ekstra godt frem når de har den sorte kontrasten i formene



Ønsker dere alle en flott torsdag:)

Psst; på fredag legger jeg ut en liten koselig give away til dere;) 


Klem fra Frk Muffin

1 kommentar:

  1. jøss, dette kan jo til og med jeg klare:-)
    artig vir altså :-)

    SvarSlett