tirsdag 12. mars 2013

Oreokoake (Møllerens)


Oreokake; 
Himmelsk god, farlig mektig;) 




For leeenge siden fikk jeg en pakke i posten fra Møllerens (her; )

Og nå var det på tide å teste ut oreokaken før jeg glemte den 
Best før dato aug'13
- så var på tide å prøve den før det;) 


Jeg laget den ikke helt som det sto på pakken,
men utfra hvordan kaken på bildet på pakken var! 
(javisst; les alltid nøye på pakningene;)

Det var en bunn med knuste oreokjeks og smør.
ett lag hvit ostefromasj
så ett lag sjokolademousse 
og enda ett lag hvit ostefromasj.

(på pakningen er det oreobunn, 
sjokoladefromasj og hvit ostefromasj) 

Jeg brukte litt mer kremfløte enn det som sto
og det gikk bra det og fromasjen stivnet fint!
Fordi jeg ville ha 2 lag med hvit ostefomasj!
(obs, stivnet fort!kremfløte
Og ikke bruk for mye , 
da kan du risikere at den ikke stivner!)


Konklusjon;
søt, mektig og god.. 
kanskje litt lite smak fremfor den du lager selv, 
men så absolutt god,
og grei og rask og lage! 

Så takk Møllerens:D 


Her er et par bilder av kaken som speiler seg så lekkert i det sorte serveringsfatet;) 



Nå fikk du sikkert lyst på oreokake;)



Følg møllerens på facebook,
så kan du bli trukket ut til å teste ut ulike varer!!
hvem vet, kanskje de lar noen teste ut de nye produktene til Manuela fra Passion for baking,
som de lanserter snart:)

 Forøvrig går ikke jeg og møllerens mobilkorrenspondanse så godt overrens.. 
Denne fikk jeg jo fordi de hadde glemt å sende meg en pakke makroner
 som jeg var så heldig å bli trukket ut til å teste...
Så ble jeg trukket ut til å teste vaffelmix..
den har jeg heller ikke fått:p


De sponser forresten også programmet "alle" nå snakker om,
nemlig "Hele Norge Baker"
- verdt å få med seg:)
(Frk Muffin fikk forespørsel om å bli med men turte ikke;)



Klem Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar