søndag 4. juli 2010

Forberedelser og manier

Jeg har hatt fullstendig kakemani den siste uken, bare tenkt på kaker og muffins. Vel, ikke bare da, men det har opptatt mye av min lille (dvs; ammetåkebelagte) hjerne.

Jeg har holdt dåp for min kjære sønn og da er jo kakene en stor del av dette. En annen stor del har vært oppdekking, pynting, bordkort (eller ikke ha og la folk sitte hvor de vil..), catering, nok drikke, krysser fingrene for at det blir sol, dåpskjole (og hva i huleste skal han ha på etterpå, hjemme..) penklær og stæsj (til meg) som må handles og ikke minst; går han sin familie, og min, overrens!

Må er det vel overstått og jeg tør påstå at dagen har vært helt fantastisk og perfekt på alle måter! Vi rakk åordne bordkortene, det ble ekket opp på tre bord, det var to matbord, det er igjen både snitter, drikke og KAKER!

Skal snart hoppe i seng lykkelig (og fullstendig utmattet) og bare være glad for at dette har vært en så flott dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar