tirsdag 6. juli 2010

Tusen takk:)


Frøkem Muffins er glad, rett og slett fordi jeg har fått noen gaver. Ikke det at jeg kun blir glad for gaver, nei slett ikke, men klart jeg blir glad for overraskende gaver - hvem blir ikke det?

Først fikk jeg en bokgave, men personlig hilsen fra forfatteren selv! Så i løpet av ferien blir jeg å se svøpt inn i et pledd med en kopp te (eller et glss hvitvin??) med nesen ned i en bok: "Hundre år" av Herbjørg Wassmo. Hipp Hurra!
Jeg ble rett og slett bergtatt av bokomslaget så flotte duse sobre farger og rett og slett en nydelig komposisjon av de gamle bildene.




Og om ikke det var nok så fikk jeg en takk-for-at-du-vannet-blomstene-og-tok-inn-posten-gave av min venninne L! Frk Muffins synes det var alt for mye å få en gave for det, det er jo bare koselig å hjelpe sin gode og flotte venninne! Men smeltet helt da jeg åpnet pakken og aldri hadde jeg villet (eller kunnet) takke nei til den perfekte gaven; nemlig nydelige muffinsformer, en sommersøt slikkepott og en bok: Muffins og kaker. Gleder meg til å prøve oppskrifter og brule formene og slikkepotten. Mmmmm;)

2 kommentarer:

  1. Så flotte gaver du har fått :D

    SvarSlett
  2. Så heldige skulle alle naboer ha vært :-)
    Jeg kjenner jeg er supermisunnelig på den slikkepotten.....spørs om det ikke blir litt shopping etter ferien....

    Og tusen takk for i dag! :) Kjempekoselig å treffes igjen over dine fantastiske kaker!

    SvarSlett