tirsdag 14. juni 2011

Blomster gleder - lag selv!

Det er utrolig enkelt å få en nydelig bukett (eller fler) som ingen andre har! Og som ikke koster 300 kroner, snarere halvparten!! Mange blomsterbutikker (kjeder) har tilbud på buketter med en sort blomster, Mester Grønn har f.eks "Ta 3, betal for 2" tilbud. 


Men selvsagt, støtt også de som ikke er kjeder, men det kan du gjøre neste uke. Kjedelig om det bare blir kjeder etterhvert!!


Jeg kjøpte 2 pakker med ulike lilla blomster og en pakke hvite og satte sammen til 3 medium size buketter!!! Samt tok litt blader fra hagen og et par gule liljer fra hagen og vips hadde jeg 3 kjempe søte buketter.
hvis du skal gi bort, kjøp de som ikke har blomstret helt! Da blir de fine litt senere, og kan nytes lenger. Tenk på om du vil ha en lav eller høy bukett, eller en kombinasjon, som jeg, med noen høye, men med "tyngden" nede, altså mest lave.



Hvis du gjør dette, gi bort 2 og ha en selv! Dette er den jeg har her hjemme; 



Og jeg tror både C og T som fikk blomster av meg også ble glade:D 
Så kom deg ut å gled noen, spesiellt denne regnværsdagen;) 


KLEM V

1 kommentar:

  1. Tusen takk for fine blomster! Jeg elsker sommereng-følelsen de gir i min lille by-leilighet! :)

    SvarSlett