fredag 17. juni 2011

Oppdatering av bakeskuffen 3.0

Nå har bakeskuffen fått en herlig oppgradering og nå er den stolt og rimelig full av godsaker:D
(men ikke FOR full altså, det går vel ikke?!!!!) 


Fra Dr. Oetker. goodiebag fra kurset,
Sukkermasse (sukkerpasta), Vanikjesukker, Glykose, Strøssel 4 pk og store sølvkuler. 

Fra Cacas; Selvvalgt og selvkjøpt..
1 pk store lilla former, 1 pakke small/medium hvite former, 1 pakke med 3 sommerfugler (utstikkere med mønster!), Sponge stabilizer, spiselig lim, 1 liten smaksessens (bringebær) og tippene; 2D og 1B.

Gleder meg til å teste de ut, skulle vel tro jeg var lei.. litt hvertfall?!? 
Men nei nå venter jeg utålmodig på en "anledning" til å bake, kan liksom ikke gjøre det nå som jeg har 10 cupcakes allerede... 





Diverse muffin-utstyr;)
Isskje, super til å få like mye deig i hver form!!! Et lite must faktisk!!

Sjokolade m.m form. Super å ha smeltet sjokolade i og skrive med f.eks. og kan oppbevare sjokolade i den og bare smelte før bruk!!

Spatel og lite rivjern - venninnen min L, som er kokk, kjøpte det fordi hun digger de, og de var helt perfekte!! Begge deler har jeg nemlig tenkt at jeg skulle hatt...


Ha en flott helg alle sammen,
nå skal Frk Muffin faktisk sette seg ned i sofaen, kun fordi jeg fortjener litt fred og ro.. 
Mannen er på sommeravsluttning og Småen sover søtt!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar