lørdag 5. november 2011

Boobjob

Da har jeg fått min første boobjob
- altså bestilling på puppemuffins for å være helt korrekt! 


Lars skal nemlig drikkes ut i dag og forloveren synes de skulle ha noe søtt underveis på dagen for å få opp blodsukkeret;) 
Så han ville ha muffins, kanskje med pupper på?!?
Puppemuffins altså tenkte jeg, jeg fikk frie tøyler og dette ble resultatet!

Inni har jeg kaffe baileys muffins og
Creamy Dreamy White chocolate Cream fra Passion4Baking.

Det er første gang jeg prøver denne kremen, 
den ble uten creme fraishe riktignok men den ble søt og god likevel.
Blir vel hakket mer syrlig med creme f i?? 
Smakte ikke så mye hvit sjokolade som jeg hadde håpet på ,så neste gang tilsetter jeg nok også en dæsj sitron i tenker jeg!! 


En slags oppskrift kommer her;


1. En stk bar muffins, fryste den for den er lettere å jobbe med når den er halvtint pga smuler ellers. 
2. En dæsj topping
3. Kjevle ut sukkerpastaen (marsipan el) 
4.  Skjær ut en sirkel, større en muffinsen
5. & 6. Legg sirkelen oppå muffinsen og jobb forsiktig med den, stryk den ut i kantene uten å miste formen eller skyve toppingen av muffinsen. 
7. La muffinsen i et nytt muffinspapir
8. la de i muffinpannen så de skulle beholde formen
(Glemte å ta bilde av at jeg kjevlet ut en bit rosa SP og stakk ut små rundinger
som jeg også festet midt på muffinsene, brukte en liten dråpe vann - se d største bildet)
9. Formet en oval bit i rosa SP
10. Klemte den mellom fingrene,
11. skjærte mønster, en stripe, med en spatel mens jeg rullet biten rundt
12. satte "brystvorta" på muffinsen og trykket den lett på plass. 
(her brukte jeg spiselig lim.)
13. Puppemuffinsene ferdige i muffinpannen - klare til avreise! 

Psst: noen fikk to sølvkuler på seg, altså piercing;) 


Ha en flott helg folkens,
senere i dag skal jeg pynte enda flere muffins:) 

Og HUSK jeg blir ALLTID veldig glad for kommentarer;)

8 kommentarer:

  1. Så artig blogg med mange kreative oppskrifter!
    Jeg har lagt anbefaling av din blog på min egen blog. Jeg satt og lette etter kakeoppskrifter og her var det mye fint! Takk for titten!

    Hilsen Marianne!

    SvarSlett
  2. kjenner jeg har lyst å lage disse til en elle annen familie fest bare for å se reaksjonene, og så klart ha ett uskyldig 'hva?' uttrykk om det blir påpekt XD

    SvarSlett
  3. Utrolig kule! Post gjerne bilde med link til bloggen din på facebooksiden til Det søte liv:-)

    SvarSlett
  4. Takk for responsen folkens! Veldig morsomt å få tilbakemeldinger - både for at jeg vet at det da ser bra ut og at jeg har lesere, ikke minst!!!

    Kristine; tar deg på ordet, link og bilde kommer:)

    Ha en flott kveld alle sammen - klem Frk Muffin

    SvarSlett