torsdag 17. november 2011

Pakke i posten:D

Forrige måned var det fokus på kreftsaken,
spesiellt fokus på brystkreft hos kvinner i forbindelse med Rosa sløyfe aksjonen 2011.

jeg hadde et eget innlegg som du kan lese her.

Med det innlegget vant jeg en gave fra Møllerens boks på siden til Cava and cupcakes (her) .
tusen takk fil Frk. Cava og Møllerens for den fine pakken:)


Endelig har jeg fått tatt bilde av det;) Måtte vaske kokkelua førs,t siden mitt lillegull lånte den en dag han spiste middag.. Derfor har det tatt litt tid!

Gleder meg til å lage foccatia og muffins! Vet ikke om kokkehatten blir flittigbrukt, men forkleet gjør det for det har jeg ikke!!! Muffinsformene og slikkepotten kommer også garantert til å brukes:)



Ønsker alle en riktig flott vinterlig uke 
- følg med neste inlegg handler om bryllupsmuffins... <3

1 kommentar:

  1. Kokkehatten er jo suveren ;o)
    Du skal se at om du får besøk av noen barn som liker å bake som kommer du å være den kuuleste som har en slik hatt ;o).

    Kjekt at pakken falt i smak i alle fall! :o)

    SvarSlett