onsdag 30. november 2011

Om å ikke ta bilder..

..det er noe av det verste jeg vet!! Når jeg GLEMMER å ta bilde til bloggen!
Derfor har jeg rett å slett ikke blogget på en stund; pga sinne og frustrasjon!
Har faktisk ikke bakt siden da heller når jeg tenker meg om!!

Jeg ble kjempe fornøyd med akkurat de muffinsene! Jeg hadde laget de til et bryllup! Så søte med hvite blomster, hvite sommerfugler med perler og lilla hjerter... 

Men; nå må jeg jo bare komme over det og kan jo hvertfall vise frem pynten jeg laget til! JA da...
HVIS kameraet mitt ville samarbeide da, men neida... "Kommunikasjonsfeil" står det!!! *ARGH*



For at dette ikke skal bli et helsvart innlegg så kan jeg hvertfall røpe en hemmelighet da; 
jeg har en Give away på gang!!
Så følg med på Frk Muffin neste uke! 

Hint; 


Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar