onsdag 9. november 2011

Hipp hurra for Mia Andrea 2 år

Min skjønneste lille nabojente ble 2 år i helgen og mammaen sa at hvis jeg ville bake muffins å ta med så hadde det vært fint! Klart jeg kan! sa jeg da og dro hjem og begynte å lage blomster i SP.

Fargene fikk være nyanser i lyserosa, så søtt til småjenter! 


Det ble min favoritt muffins; Magnolia Bakery Vanilla Cupcake!
Og toppingen prøvde jeg ut Creamy Dreamy White Chocolate Topping fra Passion 4 Baking
Som er slik; dvs noe redusert fra min side siden jeg kun hadde 300 g philadelfia, så dette er 3/4 av original oppskrift!  

204 g hvit sjokolade
270g kremost
68 g smør
1 ss creme fraiche
1 ss vaniljeessens (eller annen smak om du vil)

Smelt sjokoladen og avkjøl den.
Bland kremost, mykt smør og creme fraiche i en blender og kjør noen runder.
bland i den avkjølte sjokoladen og vanilje essensen og bland igjen.
Sett den kaldt i kjøleskapet i minst en time før bruk.
Visp den opp før bruk og den blir fluffy og fin.

Jeg bakte muffinsene dagen før og pyntet de med krem. Satte de i boden da det er kjølig nok der og pyntet de dagen etter.


Her er et bilde av flere/alle muffinsene jeg tok med i selskapet:) 





Ønsker dere alle en fortsatt fin høst videre:)
klem Frk Muffin





3 kommentarer:

  1. Du er så kreativ og flink! Dette er den beste kakebloggen jeg vet om! <3 Linnkey

    SvarSlett
  2. Heldig prinsesse:)Du er flinl.

    God Kveld
    Liza

    SvarSlett