søndag 11. mars 2012

Bursdags cake pops


Endelig kunne jeg lage cake pops PÅ pinne, siden søte Juni fyller 7 år i dag :)
Hipp hipp HURRA!!!
Så disse tar jeg med på bursdagsfest i kveld!



Begynn med å lage cake pops som i forrige innlegg her. (Bør leses som en del 1!)
Lag de istedetfor på fondue pinner, på cakepops pinner (eller papir sugerør!)

Dypp pinnen i sjokolade og stikk inn i cake popsen.
Frys så cake popsene i ytterligere 30 min, så sjokoladen får størknet og
"deig-klumpen" sitter godt fast!!! 

Sett de så til tørking, bruk gjerne en isoporform til å sette de i
- eller en skål med sukker!! Sørg ihvertfall for at de står stødig.
Noen av mine snudde jeg litt rundt så de ikke skulle få en "tupp" sjokolade som rant ned..
Følg med på de til de begynner å stivne ..



..da er det på tide å pynte FØR sjokoladen stivner. 

Bruk valgfri kakepynt, farget sukker,
godteri, figurer av sukkerpasta/marsipan eller lignende. 



Slik ble dagens bursdags cake pops på pinne: 


Det går relvfølgelig i rosanyanser i dag:)



og med sløyfe på pinnene



Juni 7 år 
Gratulerer med dagen:)



Cake pops i solskinn..
..det går mot vår! 



Og så blir jeg ALLTID veldig glad for kommentarer her på bloggen
og på facebook siden min;) 


Håper alle har hatt en flott helg
og fortsett å nyt denne herlige søndagen 

Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar