lørdag 3. mars 2012

Samme konkuransen - med ny vri

Det er nemlig ikke ikke lov på facebook, 

med slike konkurranser hvor man opptjener medlemmer ved å like et bilde! 
Jeg ble gjort oppmerksom på dette i dag og bittesmå grupper er ikke noe unntak. 

Så istedet for at siden min blir stengt så snur jeg bare om på konkurransen min; 


Konkurransen foregår herved på min blogg 
- Skriv på dette innlegget navnet ditt når du har blitt medlem av siden min på facebook, 
når jeg når 50 likere der, trekker jeg en vinner HER! 


 Dere som allerede har likt siden og skrevet dere på på facebook er selvsagt med 

- jeg har skrevet opp navnene deres:) 


Hjelp meg å få flere medlemmer på facebook:
www.facebook.com/FrkMuffin og bloggen min! 


Jeg håper dere som allerede liker siden min
er forståelsesfulle på hvorfor jeg gjør om på konkurransen!!

Klem fra 
Frk Muffin 

8 kommentarer:

  1. Jeg er med,har delt på Ragnhilds bakeside, mvh Ragnhild Hals Amsrud

    SvarSlett
  2. Delte på siden min :o)
    Helene Høyer-Eriksen

    SvarSlett
  3. Jeg er med, og har delt, :)
    Birgitte Bruun Masoudian

    SvarSlett
  4. Du har sikkert notert meg også :) Liker og delt :)
    Solveig Ingersdatter Eriksen.

    SvarSlett
  5. Jeg liker siden din!
    Mvh Marthe Haraldsen Lien

    SvarSlett
  6. Jeg ble nr. 50 liker og er gjerne med i trekningen om dette flotte muffinsstativet!

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med :-) liker siden din..

    SvarSlett