mandag 19. mars 2012

SJOKOLADEkake

På lørdag laget jeg en SJOKOLADEkake,
siden vi var på hyttetur måtte kaken bli enkel. 
Da da ble det en godterikake,
altså en sjokolade kake med masse sjokolade på!  


(beklager dårlig bilde, mobilkamera..)

Kaken hadde jeg med hjemmefra, det er denne: 
jeg laget nemlig 2 da,
(en testkake, som jeg ikke fikk bruk for:) 

Tok den med rett fra fryseren, så den holdt seg fint på turen (i kjølebag) 
Og siden det var en hyttetur ble det enkle løsninger; 
fyll: Vaniljekrem
topping: sjokoladeglasur
M&m's og kvikklunsj. 

Delte kaken i to og dynket med litt appelsinjuice.
Tok vaniljekremen på. 
Laget sjokoladeglasur (fra pakke,)
obs var veeeldig lite i pakken, så fikk ikke tatt på kanten av kaken, 
men gjorde egentlig ingenting siden jeg skulle dekke sidene med kvikk lunsj uansett..
Men husk å ha to pakker om du skal ha nok til både oppå og rundt en kake!! 

Satte på kvikklunsj og strødde tilslutt M&m's over. 


Håper alle har hatt en fin helg og er friske og opplagte for en ny og vårlig uke
(hvertfall her på østlandet;)


Klem fra Frk Muffin





2 kommentarer:

  1. Hvor mange kvikklunch-pakker brukte du?

    SvarSlett
  2. Kommer litt ann på omkretsen på kaka men mener p huske at det var 7- 8 pakker!

    SvarSlett