mandag 25. februar 2013

Dåpsmuffins til Vilje Marie

Jeg fikk en herlig forespørsel om å lage dåpsmuffins til Vilje Marie sin store dåpsdag, selvfølgelig takket jeg ja! Jeg synes jo det er så koselig med dåp og satte straks i gang med planleggingen:)



Det ble mine favorittmuffins; Valinjemuffins fra Magnolia Bakery,
hvit sjokoladetopping 
og pynt i sukkerpasta. 














Beklager at bildene var såpass dårlige..
Jeg tok de rett før levering og ene spoten på kjøkkenet hadde gått 
og det påvirket bildene mer enn jeg trodde! 
MEN håper dere fikk et bra inntrykk av de likevel:)


Jeg hørte at dåpsdagen til Vilje Marie ble kjempefin 
og at de var fornøyde med muffinsene!
Da er jo jeg fornøyd også;)



God kveld i stua til dere alle! 

Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar