tirsdag 21. februar 2012

Fastelavnsbolle og et lurt tips ved siden av

Jeg har jo ikke blogget om de ferdige fastelavnsbollene! Ikke det at dét er så spennende i seg selv, du fikk sikkert se nok fastelavnsbolle bilder på søndagen, MEN jeg har et tips du MÅ skrive bak øret!
ikke bare til fastelavnsboller, men funker utmerket i flere anledninger også, f.eks til brownies..


Nyskjerrig?? 




Les videre:)





Bruk en tesil når du tar på melis, da får du den fine lette melisen jevn fordelt på,
og uten å søle så mye!



Sikt bare rett over fastelavnsbollen,
et par lette sirst og melisen er på bollen og ikke på halve kjøkkenet i tilegg



Dette er fastelavnsbollen jeg serverte på kvelden,
på formiddagen hadde jeg besøk og da
brukte jeg sprøytepose med stjernespiss for å få en lekker touch på den.
De ble dessverre ikke tatt bilde av :p


Håper alle hadde en fin helg og at dere koste dere med herlige luftige boller med krem på på  søndagen! 
Hvis du prøvde oppskriften min så legg gjerne igjen en kommentar..
jeg VET at minst 3 bakte med min oppskrift;) 

Klem Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar