lørdag 9. april 2011

Jeg har oppdatert bakeskuffen


Endelig, masse stæsj som skal bidratil FLERE muffins fra meg! Så nå begynner min egen bakeskuff å fylles opp:D

Enda et muffinsbrett, så slipper jeg å styre når jeg baker.. Nå kan jeg lage klart neste brett med muffins mens de første er i ovnen. Denne har dessuten lokk, som gjør at det er lettere å transportere;)

Endelig et sett med krempose og tuter som er bra! Den forrige var ikke såå bra da det kom like mye krem ut av selve posen som tuten!!! (fikk senere et tips om plastpose inni kremposen.. men da var den alt kastet:s)

Bokstaver til å lage.. ja bokstaver i mmf eller marsipan.. siden hådskriften min er er rett å slett fraværende!!! og maler til å lage border i mmf/marsipan til kaker og cupcakes.

Så nå skal jeg gå en deilig vår i møte:)


Ønsker alle en fortreffelig herlig vårlig helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar