onsdag 1. februar 2012

En fin lilla og rosa dag


I går kom jeg meg endelig ned til byen og fikk møte Elisabeth (Vegas Girls Sweeet Creations) som hadde en herlig pakke liggende til meg! 

Gledet meg til å komme meg fort hjem for å åpne og se i boken "Love, Manuela" jeg vant på den lekre bloggen Vegas Girls Sweeet Creations. Jeg skulle hentet den for over en uke siden, men så har jeg hatt besøk av min nydelige og søte søster og uken fløy avgårde!! Jeg hentet sønnen min på veien hjem og han ble også kjempeglad for en "PAKKE!!" Han oppdaget nemlig pakker gjennom adventskalenderen og ikke minst på julaften(!) og er etter dette veldig, veldig glad i pakker:)
Han åpnet pakken (selvsagt) før jeg fikk tatt bilde av den innpakket! Han satt musestille i fanget mitt mens vi bladde gjennom boken. Etter en stund sa han "Rooosa kake" og han hadde jo så rett så rett, det var jo masse rosa i boken, masse kaker og også rosa kaker. Men jeg holder meg til kakeideen jeg allerede har til 2-årsdags kaken hans og der er det ikke mye rosa. (Dette kommer selvsagt i eget innlegg, etter helgen!). 




I dag ble bildene i form av boksider til ære for boken og som takk til Elisabeth!
Det kan jo fort bli veldig masse rosa så boken kom i et nydelig lilla papir og med lilla bånd på - favorittfargen min det!!

Et tips er å spare på lekkert gavebånd for å pynte opp bilder av dine muffins
- hva synes du om mine muffinsbilder med gavebånd??

Pink inspirations by Frk Muffin

Ønsker dere alle en herlig onsdag og helg, for det går jo mot helg nå;)

LOVE / Frk Muffin




1 kommentar:

  1. Takk snille deg, håper du får god bruk for boka til Manuela :)
    Takk for flott reklame for bloggen min :)

    klem

    SvarSlett