mandag 13. juni 2011

PINK up that cupcake!

I helgen hadde jeg en liten fotoshoot igjen med muffinsene mine. Litt gøy å ta bilder av de, selv om de så aller best ut dagen før på festen min, men det ble heldigvis igjen noen (ok da, jeg tok ut et par så jeg kunne ha dagen etter)


Prøvde meg på litt ulike temaer og dagens tema er ROSA !




Enjoy :)


 Muffins i min splitter nye ROSA Ittala skål og nydelige ROSA roser



 Muffins satt oppi ROSA gavebånd og vips en nydelig samling muffins.





Muffinsformene er ROSA med hvite prikker fra Cacas.
Her er de pyntet opp med "Diamanter" 
- for ved siden av rosa så er de "A Girls Best Friend"! 



Muffinsene her er vaniljemuffins med hvit sjokolade frosting og de på det øverste og nederste bildet har rosa glitter (litt som rosa store sukkerkorn!, i en boks med prinsessepynt fra Dr.Oetker, 4 ulike i en boks). 
De i midten har sølvkuler fra Dr.Oetker. De er nemlig MYKE, så du ikke ødelegger tennene som fe som er fra Freia. De er litt vel store synes jeg bare..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar