lørdag 7. januar 2012

Jeg har vunnet boken "Love, Mauela" HURRA:)

Ååååå, jeg er så glad! At jeg faktisk nesten ikke fikk sove da jeg fant det ut!!

Jeg har vunnet give awayen fra Vegasgirl's Sweet Creations, og det er boken "Love, Manuela" fra Manuela og bloggen Passion 4 Baking. Dere som har fulgt bloggen min VET jo at jeg har fulgt henne i over ett år og at denne boken har vært den store snakkisen siden før jul. Den lå ikke under juletreet, men jammen skulle jeg få den likevel takket være Elisabeth!! Takk Elisabeth og bloggen din Vegasgirl'sSweet Creations:D

Bildet lånt fra Vegasgirl's Sweet Creations
Manuela signerer boken:)

Jeg har som nevnt vært i den knipen, eller baketørken som det faktisk har vært men nå skal jeg love dere jeg er på vei opp og ut av den!! 

I dag skal jeg lage muffins å ta med på juletrefest i barnehagen til gutten min, kommer et innlegg om det selvsagt!! Trooooor jeg har klart å bestemme meg for hvordan de skal pyntes;) 



Ha en fiin søndag -
Klem Frk Muffin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar