tirsdag 3. januar 2012

Et Splitter Nytt År

..det kom jo ikke overraskende, men likevel så ser jeg på bloggen min i desember..
Stakkars bloggen som har vært nedprioritert som følge av juleforberedelser og familiefeiringer, sykdom i heimen og enda mer juleforberedelser.

Bildet lånt fra den nydelige bloggen  www.chickabug.com 

Det har vært veldig veldig koselig å handle inn julepynt, julegaver og julemat, pakke inn presanger, ta bilder til julekort, bestille og sende ut, besøke familie og familiehygge på hytte på sjusjøen, både julegrantenning og Lucia feiring i barnehagen og så måtte det rett å slett vaskes godt hele huset. Sleng på en dæsj sykdom som sagt så har nyåret nærmet seg med stormskritt og nå.. er hverdagen normal igjen, hverdagen 2012!

Jeg lover at bloggen skal bestå, jevnt og trutt med nye innlegg,
alt mellom 8 og 12 innlegg i måneden burde jeg vel klare i år også;)

Jeg har en give away på bloggen min,
jeg utsetter den litt for vil så gjerne ha med enda flere i konkurransen!!!

Det er en utrolig morsom Muffins/Cupcake bok,
med festlige måter å pynte cupcakes på, til ulike anledninger:)
Vi snakker Badeand cupcakes, Elg Cupcakes, julekule cupcakes og Dachs Cupcakes!!

 - så kom igjen og legg igjen en kommentar på innlegget HER - Julegave til en heldig leser, riktignok en forsinket julegave nå da;)
Jeg kårer en vinner 31. januar!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar