tirsdag 31. januar 2012

Og vinneren er...

 METTE



Gratulerer så mye med premien,
sender du meg adressen din på mail: frkmuffin (a) hotmail . no 



En side fra boken med litt crazy cupcakes;)


Premien ble trukket med random.org så det skulle bli helt objektivt og rettferdig!

Mette skrev i sin kommentar;

" Haha:) Samboeren min hadde en god kommentar her nå når jeg spurte han hvorfor akkurat jeg fortjener å vinne mer enn alle de andre søte kakedamene som er med her, hans svar var som følger (og det er min begrunnelse siden det jo faktisk er sånn det er for øyeblikket). Jeg bor midt i en skog, 3 mil fra nærmeste butikk, bilen har streiket siden før jul og jeg er kav blakk. Det eneste jeg har å kose meg med foruten min nydelige lille sønn er nettopp kakebaking. Jeg deler dette både på facebooken og bloggen min:) "




Jeg håper du vil like boken, det er en litt crazy variant av en bakebok og jeg håper du enten vil dele med oss på din blogg Kakedamen og send meg gjerne også bilder og beskrivelse, opplevelsene dine en gang du tester ut en cupcake ide derfra!





1 kommentar:

  1. WOOOOOOOOOOOOOOW!!! Så sinnsykt kult! TUSEN TAKK:D Nå ble jeg veldig veldig glad:D

    SvarSlett