lørdag 3. mars 2012

Tofarget topping

Tenkte jeg enkelt skulle vise hvordan jeg fikk til topping i to farger
-som vist i gårsdagens innlegg.
Glemte helt å ta det med i det innlegget,
så da kommer det i dag istedet:)


Finn frem 3 sprøyteposer,
Klipp av tuppen på en og sett på en tipp. 
Fyll topping i valgfri farge i hver sin sprøytepose og klipp av hull nederst,
Tre de samlet nedi den tredje sprøyteposen. 

Lag gjerne test-roser, topper, så du ser at fargen fordeler seg. 

Og pynt i vei på dine snart lekre muffins:) 
enkelt ikke sant!
  (Det går med to også ,
men blir litt mer sølete når du skal få den siste
oppi den som allerede har farge i seg!) 


Se selv på bildene mine, 
og se på muffinsene mine,
det blir delikat ikke sant?!!

Det blir veldig søtt med rosa og hvitt..
men husk at alle farger kan brukes;
 så lek, kos deg og pynt i vei! 




Og forresten.... 
det går ikke alltid som planlagt når man blogger..
disse fallt ned fra tallerkenen jeg holdt når jeg skulle dandere de på muffinsstativet!..

..heldigvis smakte de like godt uansett:) 



Ønsker alle en god helg og minner om konkurransen min (med ny vri) 
her på bloggen: Nå på facebook

Klem fra Frk Muffin


1 kommentar:

  1. Hva slags sprøytetupp har du brukt for å lage rosene? :)

    SvarSlett