lørdag 28. april 2012

Vårlige muffinsformer i friske farger

Heisann hoppsan, i dag har våren kommet til oss. Det er utrolig deilig og jeg kjenner solstrålene varmer opp kropp og sjel, og humøret ikke minst! Frk Muffin har vært veldig lite online i det siste og det er ikke fordi jeg ikke har hatt lyst til å bake og blogge! Jeg har rett og slett vært skikkelig sliten i det siste, denne graviditeten tar på! Det er utrolig deilig at det snart er bare 10 uker igjen. Skal bli godt å få ut lille muffin til sommeren! *puh*

En annen ting har vært at jeg ikke har hatt noen muffinsformer 
Men det har jeg gjort noe med i dag! 

Se hva jeg kom hjem med:)
Prikkete og deilige farger ikke sant

Pakken med lilla og med rosa med prikker er fra Kremmerhuset.
3 pk blå/grønn/rød med prikker er fra Åhlens

Sprøytesettet er fra Åhlens,
den ene store tippen tror jeg er skikkelig kul!

De sorte og stripete er fra Åhlens, 19 kroner pakken akkurat nå!! 
De er utrolig søte, med buete kanter - se bare fra dette innlegget: 

Kaffe baileys muffins 

Ønsker alle herlige vårdager i møte! 

Nå har heldigvis bakelysten kommet tilbake
og jeg planlegger både muffins a la fest og babybesøk,
så følg med;)

Klem fra Frk Muffin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar