fredag 12. april 2013

Himmelblå Give Away

..beklager at dette tok tid, 2 dager på "overtid" men endelig fikk jeg overført bildene, jeg lurer på om det er i kameraet feilen sitter, for har prøvd men ny overføringskabel men det hjalp ikke:s Men holder jeg den fast og vrir litt så får den kontakt! 


Anyway... 
Her er min Give away; 


Ring fra Monica Søvik design,
samt muffinsformer 
og sugerør fra Fest fabrikken 

(er ikke sponset!) 



Lekkert i blåfarge, 
formene er lyseblå med hvite prikker 
og sugerørene er hvite med blå prikker
-passer uansett nydelig sammen
og sammen med ringen!



Her er sugerørene
(De er ikke pakket opp!)



og muffinsformene 
(de er ikke pakket opp!) 



og ringen! 


Samlet ser det slik ut;


Blått er lekkert og vårlig, 
tenk deg blå himmel med sol som endelig varmer
bare det fortjener et festbord;)  


Hva sier du,
lyst på dette? 

Skriv navnet ditt under her og DU er med i trekningen!
(dere som skrev i inlegget for ca  mnd siden er automastisk med!)

Del gjerne på facebook eller lag et innlegg på egen blogg;) 


Ha en super dag:)
Følg med på neste innlegg med sunne muffinser også!!

Psst; vinneren er trukket
- se her -
(via random.org)

Klem fra Frk Muffin

52 kommentarer:

  1. Hei, denne vil jeg gjerne være med på :) Deler facebook siden din med mine venner!

    Klem fra Karin.

    SvarSlett
  2. Denne vil jeg veldig gjerne være med på :D

    SvarSlett
  3. Jeg er jeg gjerne med på :)

    SvarSlett
  4. Jeg vil også være med. Så fine de er :)

    SvarSlett
  5. Midt i blinken for meg, jeg er med! :-)

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  6. Så nydelig :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    SvarSlett
  7. Dette hadde vært supert til guttungens første bursdagskalas! :-) :-)
    kam_sosna@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Herlig med blå farger - har gutte-barnebarn:-)

    SvarSlett
  9. Rebecca Svestad
    rebecca95@live.no

    SvarSlett
  10. Hege Anita Linnerud
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så fine og herlige :) Jeg er med!

    SvarSlett
  12. Hei:)
    Æ e gjerne med:)
    Mvh. Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  13. Så søte premier!

    Jeg blir gjerne med :)

    I.H

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    Blir veldig gjerne med! :) ღ

    Flotte premier ღ

    Krysser fingrene og ønsker deg en fin dag videre :) ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    SvarSlett
  15. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei.
    Jeg blir vekdig gjerne med.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  17. Jeg er med :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine SKS
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg melder meg på konkurransen. :)
    Kimmi T. / kimchikonk@yahoo.com

    SvarSlett
  20. jeg er vedlig gjerne med på trekning!!

    SvarSlett
  21. Så spennende, jeg vil gjerne være med på trekningen :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  22. Jeg er med :)

    christineen7@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med :D

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  24. Åh, for en nydelig premie! Elsker blåfargen :)
    Deltar veldig gjerne!
    -Signe Helene-
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg er også med :)
    Ha en super uke videre.

    Mvh
    Mailen (baalerud76 @ hotmail dot com)

    SvarSlett
  26. Flotte premier!
    Jeg er med!:)

    SvarSlett
  27. Så søte former og sugerør, jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    SvarSlett
  28. Nikita Banken Torp. Åhh, dette hadde vært superherlig. Lykke til alle sammen :) robin-far@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg er med. Elisabeth Terkelsen.

    SvarSlett
  30. Ooo liker. Er med jeg :)
    Mvh therese

    SvarSlett
  31. ღ✿ Blir veldig gjerne med :-)
    Ha en fin dag! ღ✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  32. Så nydelig blåfarge! Dette kunne jeg tenkt meg å bruke på kjøkkenet. :) Og ringen var jo bare vakker. Ha en flott helg. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei, hei, jeg blir med på give awayen din :) Kjempeflott vår pakke, og i tillegg så er den blå ^^
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Andrea Alfsvåg Hjeldnes

    Jeg er med!

    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Vil gjerne være med :) Super blogg forresten.

    Lill Terese Isaksen
    lill_teresei@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Therese Standal :)

    Kjempe søte var de :)

    therese_standal@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg prøver gjerne lykken :)
    Ønsker deg en videre fin uke.

    Stor hilsen fra Monica Karin Schulz
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Nydelige! Vil gjerne vere med :)

    Monica skjeldestad
    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Linn-Therese Nilsen
    Linn-3c@hotmail.com

    SvarSlett
  40. kjempefine, jeg vil gjerne ha, da mai er skikkelig bursdag og festmåned her i huset:)Klem fra Heidi

    SvarSlett
  41. Så fin give away, jeg blir gjerne med:-)

    Iren.nordal.meling@gmail.com

    SvarSlett
  42. Ååå jeg håper jeg ikke var for sen nå !
    For en utrolig flott giveaway og en helt utrolig herlig blogg du har ! Jeg blir gjerne med om jeg ikke er for sen, har delt konkurransen din på facebook og krysser fingre og tær for meg selv :D

    Ønsker deg en fantastisk helg :) !

    SvarSlett
  43. Så flott giveaway.
    Vil gjerne være med å prøve lykken her :)

    Mva Anita
    fruanitajensen@hotmail.com

    SvarSlett