tirsdag 23. april 2013

lage dekor til muffins selv

Det er enkelt å lage pynt selv,
finn frem papir, rester, nytt,
fra blader, magasiner med mer! 

Og lag UNIK pynt til muffinsene dine! 




Klipp ut i valgfri form ulikt papir,
jeg tar i dag litt forskjellig for å vise frem 




Jeg bruker disse utstikkerene fra Panduro: 



Ta lim på hver del,
jeg bruker hobbylim, 
for det er best på stiv papp 
og for å få tannstikkeren til å sitte godt.

Bruker forøvrig helt vanlige tannstikkere
fra jordan


Sett på tannstikkeren ca midt i 


Sett på den andre delen 


Vips!
Så har du mange fine muffins-topper: 


her har jeg printet ut et ark med masse bilder
av champagneglass: 



Her har jeg brukt naturpapir
og preget papir


Retro-pynt.
en side med lyseblått papir
og på den andre siden lyseblått papir med store brune blomster


Pastell farger:
med mint-grønnt, lyseblått, hvitt
og mønstret papir 



Rosa papir fra panduro med hvite prikker
(Rester fra dåpsinvitasjonen og bordkort!) 







Og slik blir de på muffins; 


Disse fikk mormor da hun var på besøk sist og hadde bursdag



I dag laget jeg disse som eksempel

siden lille nydelige Serina fyller 2 år
disse skulle hun nok gjerne hatt;) 


Kos dere og lag pynt dere også
Gøy å gjøre sammen med barna!!



Klem fra Frk Muffin

1 kommentar:

  1. For en genial ide`! Du er så flink og kreativ, min venn:) Dette skal jeg virkelig prøve til neste bursdag her!Klem

    SvarSlett