fredag 26. april 2013

Og vinneren er...

Først må jeg takke for alle som deltok; 
hadde ikke trodd det skulle bli så mange! 






Jeg utsatte denne og oppjusterte give awayen 

og da var det 2 som var med fra den runden, 
en som ikke fikk til å kommentere og heller skrev på facebook 

og 50 som var med på Give away-inlegget! 
- altså 53 deltakere - ny rekord!!! 


For å trekke en rettferdig vinner 
brukte jeg igjen random. org 
hvor jeg skrev at den skulle velge et tilfeldig tall mellom 1 og 53.. 






Det blir......



....




..





.




..





...







Jeg gratulerer så mye:)
sjekk e-posten din du 
og send meg adressen din så får du en pakke i posten snart!!! 



Ønsker ALLE en riktig fin helg
og nyt våren,
tenk nå er Mai rett rundt hjørnet! 

(psst; tar bloggpause en ukes tid;) 

Klem fra Frk Muffin

1 kommentar:

  1. Gratulerer med så mange som hadde meldt seg på! :)

    Og kos deg med bakefri!

    Klem

    SvarSlett