fredag 17. september 2010

MoNstER muffins


Vi skulle få besøk av bestefaren og onkelen til lillegutt, så måtte lage noen lekne (barnslige?!?) muffins.

Tok en vri av kjeksmuffnsene og laget i vei, etter å ha googlet muffins.. Tror det var en sugarrush som hade lagt ut bilde og jeg lot meg inspirere (og imponere).

Laget muffinsene på safarikjeks, istedet for dots som jeg gjorde på de Helsprø muffinsene. Og tok blå farge fra cacas smørkremen. Brukte marshmellovs som øyne, (det nærmeste jeg hadde fo ånden) og smeltet sjokolade som øyne.. Og halveo g knuste kjeks i "munnen" på kakemonsteret.

Oppskriften er slik;

1 kommentar:

  1. Åh så kuuule!! :D Utfordrer deg til å lage uglemuffins ;) Da må jeg jo nesten komme på besøk :P Har du mulighet til å komme inn til Oslo å treffe meg om jeg drar dit på lørdag?

    SvarSlett