fredag 7. oktober 2011

Bursdags innlegg for Villa Perlesukker

Hipp Hurra og Gratulerer så mye med dagen til Villa Perlesukker :) 

www.villaperlesukker.com

I går ble bloggen til Anne Brith 1 år og dette skal jeg selvsagt feire her på Frk Muffin!! 


Jeg var så heldig at jeg fikk være med på produkttesting av produktene hennes
og jeg må si jeg fant mye fint!
Bla sukkerpastaen som IKKE stivner og sprekker og
 flytende fondant som er lett å jobbe med og ikke smaker FOR søtt! 

Laget innlegg om dette her:  Tespanel og inspirasjonskveld 


Du MÅ bare lese bloggen og få med deg historien hennes, så utrolig godt gjort og det ligger mye hardt arbeid bak så all ære til Anne Brith
- du får skåle i champagne i kveld (om du ikke alt gjør det da;) 




Det er flere som er like heldige som meg og deler ut Give aways sammen med Villa Perlesukker,
blant annet 
Elle melle giraff om heller ikke har hatt trekningen sin enda.



Ha en alldeles fortreffelig helg:) 


Oppdatering; sjekk ut MIN give away i samarbeid med Villa Perlesukker her

1 kommentar:

  1. PSST: Jeg har fått tilbakemeld for at blogginnlegget var ufullstendig (rart) i går kveld, det er nå fikset opp i - men jeg vet ikke hvorfor det ble sånn.. Uansett er det sånn det skal være nå - Takk til deg som tipset meg;)
    Klem Frk Muffin

    SvarSlett