onsdag 2. november 2011

Halloween pyntingen

Har fått spørsmål om hva jeg brukte for å pynte Halloween muffinsene,
så da kommer et lite innlegg om det her;) 

Jeg laget sjokoladekrem som jeg også skrev i inlegget 28 oktober, se HER 

Så brukte jeg; 

Godteri, blandt annet lakrissnorer, mini M's, sure ormer, surt sjeletthode, store
vingummilepper, sukkerpasta (SP) og mørke Dots (kjeks). 


Jeg tok ut fyllet i Dots kjeksen og knuste kjeksene.
La de i en pose og rullet en kopp over og knuste de godt! 

La på sjokoladekrem med en spatel og la det utover muffinsen,
så dyppet jeg den i kjeks og pyntet den videre: 


På muffinsen med gravsteinen og den hvite lille "hånden" som kommer opp 
brukte jeg faktisk fyllet fra kjeksen, bare formet det med en kniv. 
Edderkoppen og ansiktene fikk øyne av mnm og brukte lakrissnorer som bein, munn, øyenbryn. 
Spøkelsene og hoggtennene er av sukkerpasta som jeg har skjært ut på frihånd.
Hendene som kommer opp er av sure ormer (smågodt).

Dette er bare et liite utvalg av hva som går ann!!
Er utallige andre varianter rundt omkring på nettet også!


Ha en fiiin dag alle sammen!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar