mandag 21. mai 2012

Hipp hipp HURRA

Jeg håper alle hadde en kjempe fin 17 mai med sine nære og kjære. 

Vi feiret dagen i Risør og Søndeled
og slapp unna regn og vind:) 

Jeg vet ikke om noe bedre enn å feire dagen med familien,
gode venner og deres 17 mai stemte små. 


Årets 17 mai kake ble slik: 


Den måtte ordnes på en time før vi skulle reise den 16,
så jeg rakk ikke å være så nøye med de hvite og 
blå stripene som jeg skulle ønske.. 
Men den fallt hvertfall i smak hos svigermor;) 



Fra ene siden, tok litt blomster og sommerfugler 
i de samme fargene som kaken øvrig. 
Fritt tolket fra flaggets farger, 
men jeg fikk ikke blåfargen like mørk. 




Øverste venstre hjørne.

Bånd og blomster laget i sukkerpasta.
det røde lokket i marsipan. 
Vaniljekake med bringebærmousse og smørkrem.


Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar