lørdag 5. mai 2012

Rosa Prinsessekake til Iselin

Jeg fikk i oppdrag
(det er vel et oppdrag selv om jeg så si tvang meg på?!?)
å lage en kake til bursdagsfesten til ei nydelig jente som blir 2 år i dag.

Som guttemamma tenkte jeg og visste jeg nok,
 at denne kom jeg til å gå litt av skaftet over.
(som sagt, så gjort)

Derfor skulle kaken hvertfall bli rosa og ha tiara! 
samt blomster, sommerfugler  og hjerter. 
Slik ble kaken; 

Rosa Prinsessekake til Iselin

Kaken forfra 

Ja hva skal jeg si.. er jo fornøyd,
men kunne gjort det litt annerledes (bedre..)
men håper prinsesse Iselin, familien og de på bursdagen 
likte kaken både smaksmessig og å se på:) 

Uansett har jeg virkelig kost meg og hatt det gøy på kjøkkenet:D


Baksiden
Synes det ble litt "tomt" bak tiaraen så tok blomster der også.


Ovenfra
Ikke helt symmetrisk men...
  

Kaken før jeg tok på pynten,
første gang jeg fikk skikkelig til å trekke den:) 



Ønsker alle en herlig kveld videre! 
Oppskrifter og diverse om kaken kommer,
Oppskrift på kaken; her

jeg og magen må bare slappe av litt;) 


Klem fra Frk Muffin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar