torsdag 26. mai 2011

Forsøkte meg på red velvet...


.. men vet ikke helt om jeg ble så begeistret, må ha gjort noe feil. (?!!)

Men men, deler bilder uansett. Så skal jeg heller prøve meg på denne oppskriften her eller her, neste gang. Hmm, eller den fra the Hummingbird bakery kanskje...

- og ikke minst ha kremost i toppingen (den lå visst igjen i kjøleskapet urørt;p) Og ikke ha farge i, ble litt vel søtt og ikke minst rosa på gutta som smakte;)








Brukte noen små søte former i silikon som jeg fikk av søsteren min til jul. Har ikke fått testet de ut før nå siden jeg var så redd at muffinsen skulle sitte fast i formen. Men jeg smeltet smør og penslet det inn i formene og muffinsen løsnet kjempe lett, så de skal absolutt brukes snart igjen, en annen ting som var smart var at de var små, en perfekt munnfull. Så når det står at røren er til ca 12 stk, blir det 16 i disse små formene.
De er fra Åhlens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar