torsdag 5. mai 2011

Trippelkake...


HIPP HIPP HIPP HURRA for supersøte LK som hadde bursdag i går.

Hun ønsket at jeg skulle lage en kake (ve ikke hvor lurt det var siden jeg ikke er kjempe god, men jeg tok selvsagt utfordringen/forespørselen og bakte i vei!

Jeg hadde et "bilde" i hodet mitt og for å gjøre en lang historie kort, den ble ikke akkurat sånn... Hadde litt problemer med en litt lav kakeform og mousse som ikke ble helt rett i kanten, den krøllet seg da jeg tok den ut av formen.. MEN klarte å få til de 3 lagene og ikke minst "lokket" ble jeg veldig fornøyd med!

De 3 lagene er sjokoladekake med 1 lag kake med bringebær mousse, så en kake med hvit sjokoladekrem, så tilslutt en kakebunn og hvit sjokolademousse. Laget selve kaken mindre så bare moussen skulle synes.. Kommer ikke så godt frem på bildet desverre.

Pynten er laget av sukkerpasta (igjen;)


Hipp Hurra for LK og hååååper kaken smakte!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar