lørdag 7. mai 2011

Kurset - og klar for verden med rose cupcakes...

Nå er jeg hjemme fra Cupcake kurs med Tone fra ChopCakes og Anne Marie fra Cava & CupCakes i Eva Solo sine lokaler på sjølyst.

Vi fikk lære å pynte med to ulike tipper og brukte smørkrem med rosa og blå krem og ikke minst en DRØSS av ulike perler, godis-pynt og GLITTER (My new favourite!!)
Det lå klart Cupcakes og engangsposer, smørkrem, PYNT og ikke minst: CAVA og fingermat også.

Da jeg kom (først ute.. kontrollfreak - me?!?) sto de klare med et herlig frisk boblende glass Cava med Jordbær på... Mmmmm:D Vi minglet litt og spise fingermat mens Tone viste oss teknikker og pyntet noen cupcakes før det var vår tur; vi fant plassene våre og satte i gang:D

Jeg satt ved 5 andre blide søte jenter og klart praten satt løst - vi hadde jo en felles interesse!
Så takk til dere jeg satt med, dere var sååå skjønne!



Her ser dere noen bilder jeg fikk tatt underveis:

Dette ventet på oss da vi kom og se - jeg fikk DIPLOM.
Disse nydelige jentene var med på kurset til Tone (helt til venstre)
og Anne Marie (helt til Høyre) ved siden av MOI.

Disse 12 Cupcakes pyntet jeg
(ikke alle som ble like bra, men øvelse gjør mester.. hvertfal bedre!)



Det var veldig gøy å gjøre noe litt annet enn jeg pleier en lørdags formiddag:)
Å pynte cupcakes mens jeg har Cava i glasset ved siden av seg er absolutt noe jeg vil gjøre oftere!!

Og denne Goodiebagen fikk jeg også med meg hjem fra Eva solo: (lucky me)


Nå er jeg vel hjemme og blogger mens jeg smaker en cupcake (den var slettes ikke verst;) med en kopp nydelig kaffe fra min kjære Nespresso



Ønsker alle sammen en fortsatt GOD HELG!!

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har! Dine cupcakes ble så fine. Skal legge ut bildene av mine senere :-) Ha en fin søndag videre

    SvarSlett