tirsdag 24. mai 2011

Jeg er en heldig vinner:)



Jeg vinner aldri, men heretter må jeg si nesten aldri.. for den siste uken har jeg vunnet TO - 2 - blogg konkurranser.

Så nå er det bare å vente i spenning på en Brownie Pan og et nydelig cupcake smykke.



Browniepan vant jeg via bloggen Det søte Liv - den anbefales på det sterkeste, masse herlige og yummie oppskrifter på kaker, cupcakes og så mye annet spennende. Visit, and bake!




Smykket vant jeg via Cava & Cupcakes - en nydelig blogg som handler hovedsaklig om nettop cava og Cupcakes. Med inspirasjon, og invitasjoner til arrangementer. Check it out!!

Smykket er fra siden Jewels and Dreams og lucky me - gleder meg til å se hvilket jeg får..
Det jeg først ønsket meg, det på bildet, var desverre utsolgt.


Ønsker alle en herlig tirsdag, nå er det snart tid for min faste date med Tv2 kl 21.40

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar