søndag 1. mai 2011

Pink og blå Cupcakes - til en Prinsesse og en Prins;)

Hei Folkens!

her kommer et utvalg bilder fra min store Cupcake offensiv!

De rosa er til en Pink PartyPrinsesse som ønsket seg det i gave til sin 30 års fest. Selvfølgelig måtte hun jo få det hun ønsket seg og jeg hadde med 30 store og 15 mini cupcakes.

En liten Prins, Prins Ferdinand ønsket så veldig å ha Cupcakes til dåpsfesten sin så da fikk han det av meg og mammaen sin;)

Toppinger som er brukt er Angel Feather Icing og Hvit sjokolade topping, selvfølgelig lånt fra min favoritt cupcake blogg nemlig Passion 4 baking!

Pynten som er brukt er laget for hånd av sukkerpasta i et tiligere innlegg (her) (bortsett fra sølv og gullperlene som er fra hhv Freia og Dr.Oetker) - og er fullt spiselig, faktisk litt god siden jeg la til smaksessens, vanilje.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar